Vânzările de mașini electrice au impus reciclarea bateriilor litiu-ion. Utilizarea și reciclarea globală a bateriilor litiu-ion sunt analizate în acest articol privind economia circulară. Multe blocuri de putere sunt standardizate. După îndepărtarea carcasei, au fost testate 5 baterii de laptop 18650 abandonate. Simularea sarcinii a folosit LED-uri de 1,2 W de testare a puterii bateriei din punct de vedere tehnic. Spre deosebire de condensatoarele de putere și de energia reciclată. A fost testat LED de 44,6 W și blocul de baterii de 50.000 de ore. Testele tehnice au demonstrat o eficiență operațională de 89,4%. Reparațiile blocului de energie sunt fizice. Îmbunătățiți bateriile. Reciclarea bateriilor și stocarea energiei stimulează sustenabilitatea. Optimizarea bateriilor, a materialelor și a procesului de producție generează prototipuri de reciclare.
Electric car sales have increased lithium-ion battery recycling. Global lithium-ion battery use and recycling are explored in this circular economy paper. Many power banks are rated. After shell removal, 5 abandoned 18650 laptop batteries were tested. Load simulation employed 1.2 W LEDs test battery power technically. In contrast to power capacitors and recycled power. The 44.6-watt LED light and 50,000-hour battery bank were tested. Technical tests demonstrated 89.4% operational efficiency. Power bank repairs aid physics. Upgrade batteries. Battery recycling and energy storage boost sustainability. Battery, material, and production process optimisation generate recycling prototypes.