Criza anului 2020 a adus o întreagă serie de constrângeri asupra tuturor industriilor și activităților. Impactul pandemiei este profund resimțit de sistemele de educație, care sunt nevoite să realizeze un nou curriculum adaptat predării online. În acest context, efectele ei se manifestă atât asupra cadrelor didactice, elevilor și studenților, cât și asupra consumului de energie electrică din cadrul unităților de învățământ. Lucrarea oferă o imagine de ansamblu asupra consumului de energie electrică din cadrul Facultății de Energetică din cadrul Universității Politehnica din București pe perioada anului 2020-2021. Prin intermediul graficelor de sarcină se pot observa variațiile zilnice cu parametrii de consum energetic. În urma analizei datelor înregistrate, s-au observat particularități ale profilelor de sarcină, spre exemplu variații mari între zilele lucrătoare și nelucrătoare, dar și între lunile calendaristice. Datele prezentate oferă informații despre consumul de energie electrică în cazul unor situații de urgență și nu reprezintă valorile reale înregistrate în timpul unui an universitar de dinaintea pandemiei.
The crisis of 2020 has brought an entire series of constraints on all industries and activities. The impact of the pandemic is deeply felt by the education systems, which are forced to create a new curriculum adapted to online teaching. In this context, its effects are manifested both on teachers, pupils and students, and on the consumption of electricity in schools. The paper provides an overview of electricity consumption within the Faculty of Energy of the Polytechnic University of Bucharest during 2020-2021. Through the load graphs you can see the daily variations with energy consumption parameters. Following the analysis of the recorded data, particularities of pregnancy profiles were observed, for example large variations between working and nonworking days, but also between calendar months. The data presented provide information on electricity consumption in case of emergencies and do not represent the real values recorded during an academic year before the pandemic